donderdag 25 juli 2013

strawberry

Hallo
Soms heb je zo'n kaart waarmee het niet lukt, bloemen waren eerst rood met een groen hartje, maar leken net kerststerren dus weer eraf en deze erop en nog is er twijfel.... En die rode strik... tja zeg maar niets.


Onze dochters waren afgelopen maandag op landgoed t Loo aan het 
zwemmen en kwamen terug met t verhaal dat er een tornado/wervelwind was. De houten tafels vlogen door de lucht, handdoeken en opblaasbedden vlogen boven de bomen uit. iedereen naar binnen gerend en even later kwam er nog één. De pret was er wel vanaf en ze zijn toen gelijk naar huis gegaan.

Geniet nog even van het weer. Groetjes Marjon

8 opmerkingen:

  1. Wat een beeldschone kaart, prachtig met het rood.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Marjon, nou meis je kaartje mag er zijn hoor,'t is een schatje en er zit in ieder geval een strik op, staat echt wel goed hoor. Soms zit je gewoon even vast he? ik laat het dan meestal even liggen en pak het later weer op, jij hebt dat met de bloemetjes ook gedaan, niks verkeerd mee hoor.
    Wat een gedoe op landgoed 't Loo, een tornado of wervelwind, dat is schrikken, goed dat er geen ongelukken zijn gebeurd, je zal maar door zo'n tafel geraakt worden, moet er niet aan denken, groetjes en tot de volgende post, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele mooie kaart in die kleuren combinatie en je strik...die vind ik heel gaaf erop. een hele mooie blikvanger!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach Marjon, je moet niet zo onzeker zijn, je hebt een prachtige kaart gemaakt, ik vind je rode strik super, wat heb je die goed gemaakt, jij bent de enigste die een berichtje krijgt van mij, weet je waarom?
    Ik zit in een lege kamer, eigenlijk huis, want ik krijg een nieuwe vloer, wat zit ik in een zooitje zeg met deze hitte.
    Ik kom graag weer bij je terug.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marjon,
    Laat die onzekerheid over je kaartje maar weg, want het is super geworden,
    Heerlijk zomers en te gek bij de aardbeien Tilda! Het is even anders dan je
    misschien van jezelf gewend bent, maar beslist een bjoetie! En gelukkig zijn je dochters heelhuids thuis gekomen na de windhoos, best eng!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ik vind het een plaatje hoor Marjon - niets om over te schamen of te twijfelen - prachtige zomerse kleurtjes, prachtig gekleurd magnoliaatje en een hele leuke strik - superkaart hoor!!!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha MArjon,
    wat een lief en leuk kaartje! Juist leuk die rode strik. Past er perfect bij. Je hebt het moi in de kleuren gehouden groen en rood en het lijkt echt niet op een ekrstkaart hoor.
    Wat een nare ervaring voor je dochters. ZO'n wervelwind/tornado komt soms voor ja. Jakkes, gelukkig is er niets met hen gebeurd.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marjon, bedankt voor je lieve reactie op mijn blog. Ik ben eens even bij jou gaan rondkijken en zag ook mooie creaties waaronder deze.....ik vind hem beeldschoon met een prachtige kleurencombi. Vrolijk en warm!
    Ik wil wel meer van je zien en ga je daarom volgen.
    Tot blogs weer en groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen