maandag 20 mei 2013

Liftchallenge



De te liften kaart, hieronder mijn uitwerking.


Ik kwam voor het eerst op de site van http://liftchallenge.blogspot.nl/, en dacht: dat ga ik ook proberen!
Het viel best tegen de eerste keer. Ik had de neiging er van alles bij te plakken!
Ik heb er een schudkaartje van gemaakt.
Binnenin een stempeltje ingekleurd met derwent. De rand van ribbelkarton is bewerkt met Gesso.
Verder bolletjes lint, jutetouw, knoop en plakparels gebruikt. De ijsster is van Joycrafts.
Met dit kaartje wil ik dus meedoen met de challnge.
Waarschijnlijk gaat er deze week nog een volgen!

2 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje. Leuk dat je ons blog hebt gevonden. En dat je meedoet natuurlijk, dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje, en erg leuk het schudelement erop verwerkt!
    Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen