zondag 17 februari 2013

6 hoekig doosje


Mijn dochter had een verjaardag en dan moet er iets gemaakt worden om het geld in te doen,
dus daarom dit 6 hoekige doosje gemaakt.
Doosje is gemaakt van Craft mbv de Scorpal. Ds papier is bewerkt met distress inkt.. Verder bloemen en blaadjes van Marianne en om het persoonlijk te maken is haar naam gestempeld met Webbie's words alphabet in hearts sentiment van CC design. verder nog papieren roosjes, plakstenen en lint gebruikt.
Mijn doosje laat ik meedoen aan de challenge van:
Just a Note: "Maak een doosje"


Fijne dag! Groetjes Marjon

3 opmerkingen:

  1. Hoi Marjon,

    Wat leuk dat je meedoet met de challenge bij Just a Note met dit schattige doosje.
    Ik zie je helaas alleen niet staan bij de volgers? Of kijk ik er over heen?

    Lieve groetjes,
    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zag je naam bij Joy Craft.
    Leuke creaties maak je.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Elly
      Leuk dat je even de moeite nam om te kijken. Ben helemaal nieuw in blogland, en ben nog maar kort geleden begonnen met het maken van kaarten ed. Bedankt voor je leuke reactie.
      Groet Marjon

      Verwijderen